fredag 17 juli 2009

Fick 090708 en kommentar från Ruffhexan som gjorde mig väldigt glad. Hon har också ulcerös kolit och har hittat min blogg och känner att den varit till nytta för henne. Vet att ni är fler med liknade problem osm mig som läser, men kommentarena är ofta få, så ibland undrar man om det är nån som läser och får ut något alls av det jag skriver. Nu blev Ruffhexan ett exempel då hon dök upp som ny okänd läsare, vet som sagt att det finns fler, och det är kul!!!

Funderar på om min mage passerat någon magisk gräns, tror inte alls jag är på toa lika ofta längre (det är tidivis en hel del besök, har dock inte räknat men säkerligen minst 10 per dygn men nu är det som sagt färre). Kanske bara är något tillfälligt, har ingen aning. Och visst ä rdet tidvis bråttom, men på något sätt känns det som mågot har blivit bättre.

Fredag idag, skönt skönt!!! Behöver verkligen helg! Sen är det två veckor kvar till semester!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Är kul med nya läsare och dom som förtår en.

Härligt att det är färre besök på toaletten, det sägs ju att det tag ett tag innan magen "lägger" sig så den kanske har gjort det nu.
Vore ju toppen sköng :P

Kram kram kram

Anonym sa...

hej jag heter fredrik svensson bor i göteborg lever med stomi och väntar på op följer din blogg ofta måste tacka kan inte förklara hur skönt det har varit att följa någon som har samma historia som jag, hittade din blogg precis efter op den hjälpte mig genom mycket av allt det tunga, den o du har hjälp mig mer än jag kan säga, Tack och fortsätt skriva.