tisdag 12 maj 2009

Tisdag 12 Maj 2009

Idag tycker jag att magen varit lite lugnare, än så länge i alla fall. Var uppe sent igår, fastnade framför datorn och tv:n så kom i säng först vid kl.02.30, gick upp vid kl.11.30. Suttit i soffan och slappat, sen gick jag ut och njöt av det underbara väder. Satte mig på en bänk här alldeles utanför och läste lite. Sen ringde Therese och frågade ifall jag hade lust och ta en glass. Gick och satte oss på uteserveringen ett café på huvudgatan, blev dock ingen glass, Therese tog ett glas cola och jag en ciabatta.

Har dock inte fått mycket vettig gjort idag, skulle verkligen behöva städa. Men men, det blir väl av förr eller senare...

Nu blir det nog lite tv, senare idag ska jag ev. iväg till gymmet och gå lite på bandet. En promenad ute vore underbart, men litar ju inte på magen...

2 kommentarer:

Nillano sa...

Hej vännen! Hoppas det är bra med dig och att det går framåt. Många kramar!

Anonym sa...

hej hellie kollar din blogg varje dag ska göra en ira om ca 5 månader och e grymt nyfike på hur det går för dig=)
Fredrik Svensson