onsdag 29 december 2010

Erkännande

Egentligen har jag erkänt för mig själv, för vänner & för personen i fråga för länge sedan - men nu är det dags för ett erkännande även här:

Jag är kär!


Vart detta leder, eller snarare om det leder någonstans återstår att se. Men det är en underbar känsla, samtidigt som det är skrämmande. Ryggsäcken med krossade hjärtan och besvikelser knackar mig på axeln emellanåt, men jag försöker ignorera den och istället fokusera på den varma känslan i mitt hjärta <3

4 kommentarer:

TesseT sa...

Härligt!!!:)

Nillano sa...

Åh så underbart att läsa detta inlägget!!
Grattis! Tycker du gör hel rätt att fokusera på den varma härliga känslan!
Hoppas du haft en bra jul och får ett toppen nyår.
Ett nytt år med nya möjligheter!
Kramar

Therese sa...

Underbart min fina, äntligen! Jag hoppas allt för dig gumman, det e du värd :)

GBP sa...

Va härligt, grattis:-)

Och tack snälla för dina väldigt konkreta tips och råd. Före frukosten kan jag inte gå ut och promenera eftersom jag måste få i mig frukost först. Det är så efter operationen:-)

Kram och GOTT NYTT ÅR med MASSA kärlek!