söndag 12 december 2010

En underbar, underbar helg!

Började fredagen med en dag på Asia spa i Varberg, var lugnt och skönt och bra för mig som behöver lära mig att ta det lugnt. Kvällen spenderades drickandes vin med någon jag tycker om.

I lördags ringde klockan 05.10 för att åka till Ullared kl.06. Var riktigt kul att åka dit med en av mina äldsta vänner som jag träffat allt för lite. Blev några härliga timmar med tjöt, shopping och mat.
Kvällen spenderades med min fina vän Therese, vi kollade en riktig tjejfilm och åt chips & godis. En härlig lördagskväll!

Söndagen skulle ha inneburit Sportlife winterchallange på fitness festivalen, men mitt träningssällskap fick förhinder så blev en härligt lugn dag med en lång morgon i sängen. En sväng till gymmet där jag körde lite crosstrainer, tvätta och slappa framför tv:n är kvällens innehåll.

Allt som allt har det varit en helt perfekt helg! Ibland är livet verkligen helt underbart!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: