måndag 23 maj 2011

Helgen som var...

...var väl hyfsad.

I fredags skippade jag att träna, ville bara hem och sova. Har varit så jäkla trött det senaste, vilket inte är likt mig när det är ljust och soligt ute. Men tror det kan vara så att jag har lite vätske-/saltbrist. Så blir till att börja ta resorb regelbundet igen. Har man ingen tjocktarm ser ju behovet av vätska- & saltintag lite annorlunda ut.

I lördags började jag dagen med ett tvåtimmars utomhuspass. Var sjukt kul och vi var cirka 100 personer som var med. Var en skön början på dagen. Sen var det bara till att åka hem, duscha och cykla hem till mamma där det bjöds på middag. Var jag och några andra familjemedlemmar. Mamma var dessutom barnvakt för två av mina syskonbarn, och de är verkligen helt underbara! På kvällen tog jag mig ner till centrum när några vänner var, blev ett par glas vin och sen åkte jag hem och tittade på tv innan det var dags för sängen.

På söndagen åkte jag in till storstaden och köpte linsvätska och utnyttjade ett presentkort på H&M. På vägen hem stannade jag och handlade lite mat och då bestämdes det att det skulle bli bio på kvällen, eller rättat sagt redan 17.30 så fick skynda hem och slänga i mig lite mat (hade som tur var lite rester i frysen). Såg "Pirates of the carribean 4" och den var helt ok. Vet inte ens om jag sett den tredje filmen. Var hemma redan vid halv nio så blev en stund på soffan innan det var dags att sova igen.

Var lite orolig innan helgen att det skulle bli mycket tiden då jag inte hade något att göra, men det blev ju ganska bra. Försöker hålla mig sysselsatt så jag inte behöver gräva ner mig i mina tankar, och så länge jag gör det går det ganska bra...

Inga kommentarer: