måndag 16 augusti 2010

Så var en ny vecka igång!

Vad har vi att säga om den senaste tiden? Jo i torsdags blev det trubadurkväll igen... var tredje sista. Jag skulle ta det lugnt och gå hem kl.22 hade jag tänkt. Var nämligen inte så många vänner som skulle dit så tänkte att det skulle bli lättare att ta sig därifrån tidigt. Men dan inann ändrades allt och helt plötsligt skulle i princip alla dit. Slutade med att jag var ute till kl.02. Fick alltså fyra timmars sömn innan det var dags att jobba...ja det är ett hårt liv man lever - men sjukt kul har vi!

Fredagen blev lugn med filmkväll med Emma, en perfekt fredag! Ställde klockan på kl.08 och åkte och styrketränade med min svägerska, vilket gav en galen träningsvärk! På lördagen var siktet inställt på Götet - sista dagen på kulturkalaset och varenda hotell och vandrarhem i stan var fullbokade, var alltså fullt med människor i stan!

Förfestade med Tesse T och sen dök de även upp några karlar, vi åkte in till stan och satt och tjötade på en uteserering. Var riktigt trevligt, jag kunde dock ha varit lite mindre förtjust i min flaska Captain Morgan, så här med facit i hand.

Var hemma vid kl.06 och fyra timmar senare väckte Maria mig. Blev pizza och besök hos syskonbarnen, hem och sova och sen en promenad.

Det var den helgen!!

Denna kommande helg är dock så gott som helt oplanerad, får se vad som dyker upp.

Inga kommentarer: