onsdag 12 januari 2011

Bättre

Förkylningen börjar ge med sig, hostar lite och är lite snörvlig emellanåt men är inte lika seg i kroppen. Förra veckan fick jag ihop fem träningsdagar vilket kändes helt underbart, gud vad mycket bättre jag mår på alla sätt å vis när jag får träna!
Denna vecka har jag tränat två gånger hittills och ev blir det träningsfritt idag. Men sen blir det nog träning alla dagar denna veckan förutom fredag då jag ska på aw med några kollegor efter jobbet - ska bli himla trevligt.

Om 9 veckor är jag i Thailand och jag längtar något enormt! Behöver komma bort från kylan, mörkret och mitt hamsterhjul till arbete!!! Sen så ska det bli riktigt kul med tre härliga veckor med världens bästa vän Therese! Lite ledsamt dock att lämna "M" i tre veckor, men han ska iof till Frankrike under tiden jag är borta och kommer ju bli helt underbart att ses igen när man komemr hem - ja under förutsättning att vi fortfarande träffas då, är det något jag inte gör så är det att ta något för givet, den läxan har man lärt sig för länge sedan!

Inga kommentarer: